Post by goysyrehopa on Mar 9, 2022 6:03:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Toy Blast 2022 version ▞▞▞
Jeg har spillet dette spil siden 2018, og jeg kan ikke se mig selv stoppe lige foreløbigt. Vidunderligt spil at fordrive tiden. Inkluder venligst mulighed for, at teammedlemmer kan interagere og dele tips om, hvordan man bedst spiller spillet og byder nye medlemmer velkommen
Tidsfordriv foran skærmen
Vær rart at tabe et spil på grund af mit valg, ikke spillets algoritme.
Når du er færdig med at tilmelde dig ligaen, downloader den nogle gange ikke, så du kan få dine 🆕 niveauer, og det kan jeg ikke lide, da jeg spiller dette spil, og nu, mens jeg skriver denne anmeldelse, kan jeg ikke opdatere legetøjssprængningen og Legebutik, der er forfærdelig
Toy Blast Puzzle bdaw
Sjovt og godt spil
Sjovt, underholdende og afslappende. Elsker det!
Elsker dette spil, men kun 4 stjerner, da jeg på over niveau 4000 stadig ikke har nået det annoncerede niveau. Hvor er det en skam, at jeg har måttet redigere denne anmeldelse og ændre stjernerne, som om du kan lide spillet, får du et svar, men hvis du ikke gør det, er det hårdt.
godt
Små kedeligt
Går baglæns, hvis du mister internettet. Adskillige gange har jeg spillet de samme niveauer over og mistet mønter på grund af internettab.
Indtil videre er det virkelig fængende...den lille pige er så sød, jeg kan bare ikke vente med at bestå niveauet for at se hende fnise
Ret din app. Kan ikke opdatere de første 20 forsøg. Frustrerende
Der har ikke været nye niveauer siden i går, hvor det egentlig skulle tage nye niveauer ud. Support svarer heller ikke.
God underholdning 🥰💞
Endnu en annonce, der viser noget andet end det faktiske spil! Clickbait! Forstår ikke hvorfor Google tillader dette.
Det er vanedannende! Du vil gerne slutte dig til et hold. Du kan oprette din egen, hvis du har venner, der spiller eller slutte dig til et af de etablerede hold, der har 50! På den måde kan du bede om liv og give dem i live. Jeg plejede at bruge penge for livet og fik også de "nyttige" værktøjer. Det endte med at blive for dyrt. Håber dette hjælper!
Fantastisk spil! Også ret nemt. Jeg startede lige Toy Blast i går, og jeg er allerede tæt på niveau 100! Godt stykke arbejde for den, der har skabt Toy Blast! Hvis jeg fik lov til at give den mere end 5 stjerner, ville jeg helt sikkert krydse mit hjerte. ❤❤🎀
Irriterende, så jeg har downloadet 2 versioner af dette spil og afinstalleret begge. Problemet for mig er "hvorfor har jeg brug for en indikator, der fortæller, hvor jeg skal starte en runde, når jeg ved præcis, hvad jeg skal gøre for at vinde runder?" Jeg kan godt forstå de første par runder, men 15 runder senere er det irriterende som fanden. Det er ikke raketvidenskab ppl. Jeg vil vædde på, at der er andre som mig, der afinstallerede spillet af samme grund.
Prøv det
Sjov spil
Et ok spil
Fremragende, men dumt, når de vil have det, er det fortsat op til computeren, ikke afspilleren. Uanset hvad jeg skrev, så tror flere på. Min tro bliver sand og sand
Bare endnu en wannabe Candy Crush Saga
Moto X3M Bike Race Game Utrka ikys
Jeg elsker dette spil!! Hold mig underholdt og få min tid til at gå, mens jeg er på arbejde den 3.!!! Anbefales
Fantastisk spil ... For mig som stress buster ..hver gang jeg føler mig stresset begynder jeg at spille dette spil ... Godt arbejdsteam 😊
Toy Blast Puzzle zfi
Har spillet dette i et par år, og det er ret vanedannende. Aldrig brugt en øre. Ikke sikker på, hvorfor nogen ville klage over, at dit spil får dig til at gøre det for at vinde. Nogle spil kan tage mange år, men det er en del af det sjove. Elsker de forskellige udfordringer.
Jeg hader, hvordan de får dig til at vente 4 timer, før du kan bede om liv. Det plejede at være 2 indtil for nylig. Det er blevet meget usamarbejdsvilligt for nylig, hvor spillet går, som du ønsker det skal gå. De får dig til at tabe med vilje
Spillet var fantastisk indtil omkring niveau 600... De bragte UFO'erne ind og ødelagde det HELT... Nå, det var sjovt, mens det varede...
Jeg har haft dette spil i 4 år, og det har været fantastisk. Nu vil mit spil ikke opdateres. Efter afinstallation og forsøg på at geninstallere geninstalleres den ikke. Jeg er over niveau 5000 og vil gerne fortsætte med at spille.
Meget sjovt og lidt udfordrende. Perfekt til børn eller voksne, der kan lide at spille noget temmelig åndssvagt
Dette spil ville have fået fem stjerner indtil den seneste opdatering, hvilket er helt elendigt. Ingen kan komme igennem 10 niveauer på 5 liv, så det er en nytteløs bestræbelse at komme til disse skattekister. Jeg ved ikke engang, hvad du får, når du endelig når en, for det er bare for svært nu. Hvad med hvis du går tilbage til den måde, det var?
Jeg nyder virkelig dette spil. Jeg har spillet i årevis. Jeg synes, det er en god måde at slappe af sidst på dagen.
Hmm efter opdatering mister du al din hjælp!!!👎👎👎👎👎👎 og du kan ikke bede om support👎👎
DETTE SPIL ER EN FIDEL.. DE AFHOLDER SPILLERE I AT AVANCERE PÅ NIVEAUERNE. EN SPILLER BØR SÆT FAST PÅ ET NIVEAU I TRE MÅNEDER.
Toy Blast פאזל vhlu
Virker fint - God tidsfordriv.
Godt puslespil, tilpas svært. Mulighed for at spille levels om, så man efterhånden får tre stjerner i alle levels.
.Det er okay
Jeg har overordnet set nydt dette spil, men når først du rammer max niveau, bliver det ekstremt frustrerende at blive ved med at få opdateringsbeskeder, uden at opdateringen er umiddelbart tilgængelig hver anden uge. STADIG INGEN opdatering tilgængelig i dag. Grrr
Et ok spil
Jeg oprettede forbindelse til Facebook efter geninstallation, og det sendte mig tilbage til niveau 1 fra 831... slog det ihjel for mig!!!!!!
Super gud spil
Vanedannende og fantastisk spil, indtil det blev opdateret den 21/12/18. Jeg har elsket at spille dette spil i over et år nu. Men jeg opdaterede den den 24/12, jeg kan se, at 2 timers, 4 timers og 24 timers ledige tider er væk. En ny kiste blev tilføjet for at opnå, men det er kun én gang. Denne nye opdatering stinker! Det er svært nok som det er at få gratis liv i din stjernekiste (som kun ser ud til at komme meget meget sjældent), og nu er det ikke så spændende. Har brug for at sætte de ledige timer tilbage og tage den nye niveaukiste af, fordi den er værdiløs!!
Det ville være et godt spil, hvis du ikke behøvede at bruge penge hele tiden bare for at komme til næste niveau. Spillet er løst, hvor du skal bruge penge